Логотип

Одинаки

Одинаки (також вільні сталкери, іноді нейтрали) - сталкери, що не входять ні в одну з угруповань і в основному діють поодинці або невеликими групами непостійного складу. Складають, очевидно, більшість серед "населення" Зони. З'являються у всіх модах.


Ігровий опис

Сталкери, що досліджують Зону поодинці. Таких більшість, оскільки членство в угрупованні відбирає дорогоцінний час, тим самим зменшуючи заробіток; крім того, деякі просто по натурі своїй схильні до самотності і незалежності.


Спосіб життя і ідеологія

Сталкерів в Зону тягнуть самі різні мотиви: збагачення, жага пригод, потяг до вивчення невідомого, прагнення почати життя з чистого аркуша. Як правило, в кожному конкретному випадку діють всі ці чинники одночасно. Деякі нейтрали можуть з часом приєднатися до «Боргу» або «Свободі», але більшість одинаків не терплять над собою будь-якого контролю і вважають за краще бути господарями самі собі, при цьому зберігаючи нейтральні відносини з усіма угрупованнями. Головне джерело доходу сталкерів - збір хабара: артефактів, частин монстрів, зброї і речей загиблих сталкерів - сталкерство. Часто досить прибутковим може виявитися виконання різних завдань торговців, вчених, представників угруповань або таких же сталкерів. Втім, значну частину часу сталкери воліють товпитися по барах або біля багаття, слухаючи байки, анекдоти і граючи на гітарі.

Основні угруповання (крім найманців, Моноліту, Бандитів і Військових) співпрацюють з одинаками і знаходяться з ними в нейтрально-дружніх стосунках, адже саме одинаки поповнюють ряди угруповань, вибираючи собі відповідну за загальним цілям або ідеології, деякі шукають захист або однодумців. З угрупованнями у одинаків відносини хороші, часто працюючи на угруповання, вони виконують окремі завдання за винагороду або бажаючи прісоедініться.Но Одинаки рідко входять в інші угруповання, вони вже вибрали своє життя. Деякі ходять групами, а інші поодинці або з напарником.


Мисливці

Всім сталкерам доводиться вбивати мутантів, але деякі займаються цим професійно. Таких називають мисливцями. Їх праця затребувана, адже «дичини» в Зоні багато, а трофеї користуються великим попитом серед торговців (які продають їх на Велику Землю) і вчених (для них це цінні об'єкти вивчення). До трофеїв можна віднести частини тіл мутантів або трупи повністю. Іноді надходять замовлення на живі екземпляри. Видобувати їх важче, але оплата того варто. Нерідко мисливців наймають для зачисток територій і балок. Вони в хороших ладах з «Довгому» завдяки спільним інтересам. Мисливці використовують саме різне озброєння, але найбільше поважають дробовики, рушниці і снайперські гвинтівки. Автомати і гранатомети йдуть в хід під час зачищення. «Свободівці» іноді не схвалюють полювання на мутантів заради грошей. Це жодним чином суперечить їх ідеології, в ТЧ Лукаш може видати завдання вбити мисливця за мутантами.

Bідомі мисливці


Дигери

Нарівні з традиційним сталкерства і полюванням розвивається також диггерство. Дигери займаються дослідженням занедбаних підземель і розкопкою забруднених об'єктів, похованих після Першої Аварії 1986 року. Нерідко вони натикаються на дуже цікаві речі: тайники зі зброєю, що залишилися з війни, секретні лабораторії та бункери, «заначки» колишніх жителів ... Особливий інтерес дигерів притягує Звалище, адже там просто гори сміття, в якому можна знайти багато цінного. У підземеллях, катакомбах і тунелях також багато цікавого, а часом і дуже небезпечного ... Досвідчені діггери цінуються вченими і військовими.

Bідомі дигери


Hаймані сталкери

Вони - одинаки, і не мають ніякого відношення до угруповання найманці. Основний спосіб заробітку для них - робота на торговців, вчених і інших впливових клієнтів, які можуть їм заплатити. Наймані сталкери можуть шукати артефакти, вбивати мутантів, досліджувати підземелля, а іноді і прибирати інших людей. Одинаки, звичайно, роблять роботу не так чисто і професійно, як представники «найманців», але послуги їх значно дешевше. Багато хто відчуває до них презирство, ненависть і антипатію за їх продажність.

Відомі наймані сталкери


Локації

Одинаки зустрічаються по всій Зоні і можуть залазити в такі місця, куди «контролер кабанів не ганяв».

Головна база нейтральних сталкерів в ЧН - Кордон: в Селі новачків «зелені» сталкери набираються досвіду під керівництвом Вовка, а на фермі за залізничним насипом існував непогано укріплений табір, а також контролювали переходи через насип, пагорби, на південь і на північ від АТП, перехід в темну долину (не завжди, іноді «Свобода»), таємний табір і автобусну зупинку. За допомогою Шрама відбивають у військових Елеватор і АТП (але з першого йдуть) і вибивають бандитів з руїн хутора. Після вирішують убезпечити Кордон і тому відбивають переходи наСвалку. У підсумку, вони беруть під контроль весь Кордон, крім південного блокпоста. На звалищі Дигери заснували табір «Барахолка», а, згодом, одиночки з Кордону зайняли блокпост-приймач, стоянку за концтабором і південні переходи в Темну долину і на Агропром. На Агропромі тримали фабрику і відправили кілька загонів на північ локації. На Бурштині охороняли бункер вчених і зайняли багато таборів на півдні локації. У Рудому лісі тримали східний берег річки біля мосту і вхід в ліс. Один загін відбив у мутантів околиці аномалії «симбіонтів», але швидко був знищений колишніми господарями. На військових складах тримали Бар'єр і північний хутір.

У ТЧ у бандитів був відбитий Ангар і звалище кинутої техніки (з останньої можуть піти в колишній табір бандитів) на Звалищі, але бандити намагаються їх відбити. Втрачено всі позиції на Кордоні, кромеДеревні новачків (також відбивають північний блокпост і ферму в перебігу гри, а також займають табір у вагончика). Однак найбільш популярним і легендарним місцем зустрічі нейтралів являетсяБар «100 рентген». Дрібні табору є по всій зоні, крім підземок, «Бурштину» і Дикої території (на двох останніх табору з'являються в ході дії гри). Після відключення вижигателя багато одинаки йдуть на Радар і в Прип'ять.

Після прориву за «Вижігатель» в ЗП нейтрали влаштувалися на старому суховантажі «Скадовськ» та залізничної станції «Янів», перетворивши їх в безпечні притулки, де співіснували смертельні вороги: на «Скадовську» - одинаки і бандити, на «Янові» - «Борг »і« Свобода ». Після відходу Військових з Прип'яті займають їх колишній табір - Пральню. При отриманні досягнення «Друг сталкерів» у ЗП, «Скадовськ», як показано в фінальному ролику, за популярністю майже дорівнює з баром «100 рентген».


Cпорядження

Зброя та спорядження одинаків дуже різноманітно. Новачки, яких більше на околицях, носять прості шкіряні куртки і озброєні недорогими стволами на кшталт пістолетів або обрізів. Досвідчені сталкери воліють «Зорю» і озброєні більш серйозними стволами, як правило, вітчизняного виробництва. Ветерани сталкерського руху можуть собі дозволити найдорожче спорядження, на зразок «Сєви» або навіть екзоскелета, а озброєні можуть бути унікальними автоматами і гвинтівками. Деякі можуть озброїтися Бульдог-6.


Відносини з іншими угрупуваннями

Одинаки спочатку нейтральні майже до всіх інших угруповань. Головний ворог одинаків -бандіти, які завжди готові підстерегти новачка або сталкера, що повертається з хабаром. Одинаки відповідають їм тим же.

Вельми небезпечний для одинаків ворог - будь-який військовий, так як його завдання - якраз не допустити проникнення сталкерів в Зону. Втім, в ряді випадків з військовослужбовцями можна домовитися; охорона блокпостів не чіпає сталкерів, якщо ті не провокують солдатів і не наближаються до території, що охороняється. У Заклику Прип'яті у військових зі сталкерами відносини нейтральні.

Природно, поодинці не зустрінуть теплого прийому і у «Моноліту», в силу абсолютної ворожості останнього до всіх, але новачки не так часто добираються до центру Зони, де мешкає «Моноліт».


Bідомі нейтрали


Tипи екіпіровки
Картинка №14 Картинка №15 Картинка №16 Картинка №17 Картинка №18 Картинка №19 Картинка №20 Картинка №21 Картинка №22 Картинка №23 Картинка №24 Картинка №25

Чисте Небо і Поклик Прип'яті
Картинка №26 Картинка №27 Картинка №28 Картинка №29 Картинка №30

Цікаві факти